Η καμπάνια του ΕΟΤ στο διαδίκτυο

Περισσότερα κονδύλια για την προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του Διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης θα δοθούν στην τριετία 2011-2013.

Αυτό προβλέπεται σε πλάνο δράσεων τριετούς διάρκειας που κατάρτισε ο ΕΟΤ για την προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού και εγκρίθηκε από τον πρόεδρό του κ. Νικόλα Κανελλόπουλο.

Οι πρώτοι τρεις μήνες του 2011 χαρακτηρίζονται μήνες προετοιμασίας, προκειμένου ο ΕΟΤ να επιλέξει αναδόχους-συνεργάτες για την υλοποίηση της στρατηγικής επικοινωνίας του στην τριετία.

Οι δράσεις αφορούν:
– Την υλοποίηση ετήσιου προγράμματος επικοινωνίας στους χρόνους που οι τουριστικοί οργανισμοί προωθούν τα πακέτα τους κατά την περίοδο των προκρατήσεων, κατά την περίοδο που αποφασίζουν οι καταναλωτές τις διακοπές τους και κατά την περίοδο των κρατήσεων της τελευταίας στιγμής.

– Την εξειδίκευση του σχεδίου μάρκετινγκ για τον τουρισμό προσαρμοσμένο στους επιλεγμένους τουριστικούς κλάδους, ήλιος-θάλασσα, πολιτιστικός τουρισμός, καταδυτικός τουρισμός, τουρισμός υγείας και ευεξίας, τουρισμός πολυτελείας, θαλάσσιος τουρισμός, τουρισμός πόλεων, συνεδριακός τουρισμός και περιηγητικός τουρισμός.

– Την ανακατανομή της ποσόστωσης των κονδυλίων που δαπανώνται στα Μέσα για την τουριστική προβολή. Ενδεικτικά προτείνεται το 40% των κονδυλίων να διατίθεται για διαφήμιση στο Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το 30% για διαφήμιση σε κλαδικό και γενικό Τύπο και το 30% σε άλλες δράσεις επικοινωνίας.

Στο πλαίσιο της ενίσχυσης της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού στο internet και στα social media θα αναπτυχθεί δημιουργικό το οποίο θα είναι προσαρμοσμένο στα μέσα αυτά.

– Τον περιορισμό των συμμετοχών σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις και τον εμπλουτισμό του ετήσιου προγράμματος με συμμετοχές σε εκθέσεις σε νέες αγορές και εξειδικευμένες διοργανώσεις (θαλάσσιος τουρισμός, συνεδριακός τουρισμός, εναλλακτικός τουρισμός κ.ά.).

Στο σχέδιο αναφέρεται ότι το κόστος συμμετοχής στις εκθέσεις είναι αρκετά υψηλό, ενώ οι εκθέσεις αφορούν το 1% των τουριστών.

– Τη συνεργασία με ξένους τουριστικούς οργανισμούς για τη δημιουργία κοινών προγραμμάτων προβολής.

– Την κατάρτιση οδηγού για συμπεριφορά που προωθεί την επιθυμητή εικόνα του προορισμού από τους ταξιδιωτικούς συνεργάτες.

– Την επέκταση του προγράμματος προώθησης του ελληνικού τουρισμού You in Greece με την παραγωγή νέων θεματικών spots.

– Τον εκσυγχρονισμό του σχεδίου διαχείρισης κρίσεων.

– Την ενίσχυση του portal του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, καθώς σύμφωνα με έρευνα το 42% των ταξιδιωτών χρησιμοποιούν το internet ως πηγή πληροφόρησης.

– Την πραγματοποίηση οn line διαφήμισης όταν οι τουρίστες αναζητούν πληροφορίες προκειμένου να αποφασίσουν για τον προορισμό των διακοπών τους.

– Την ανάπτυξη στρατηγικής δημοσίων σχέσεων (παραγωγή και αποστολή Newsletters).

– Την πρόσκληση ξένων δημοσιογράφων από επιλεγμένα Μέσα.

– Τη συνέχιση του προγράμματος «Συμμαχία για την Ελλάδα» για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού. Ωστόσο, αναφέρεται ότι ο περιορισμός των διαθέσιμων πιστώσεων δεν επιτρέπει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μεγάλης εμβέλειας επικοινωνίας για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού και τις καμπάνιες ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης που υλοποιούσε στο παρελθόν.

– Την εκπόνηση μελετών σε συνεργασία με εξειδικευμένα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα.

– Την παροχή χορηγιών σε συνέδρια, εκδηλώσεις, καλλιτεχνικά δρώμενα στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Πηγή : Ροδιακή
Για την δημοσίευση Χρήστος Κοκκώνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου